Brokolinių kopūstų ir rozmarinų salotos

Brokoliniai kopūstai yra puikus sieros, geležies ir B grupės vitaminų šaltinis, o dėl didelės svarbaus antioksidanto sulforafano koncentracijos šie kopūstai stiprina organizmo atsparumą daugeliui ligų. Tačiau svarbu jų nepervirti, kad nesuirtų chlorofilas. Rozmarinai stimuliuoja kraujo apytaką, mažina blogo virškinimo sukeltą diskomfortą, gerina atmintį. Taigi šios salotos tikrai naudingas, maistingas ir gana lengvas užkandis.

Receptas iš knygos – Žolelių knyga : gydymasis, maistas, natūrali kosmetika, 2012, p. 232.

2 porcijoms reikės:

  • 1 didelė brokolinio kopūsto gūžė, išskaidyta žiedynėliais
  • 1 luptas mažas avokadas be kauliuko
  • 2 česnako skiltelės
  • pusės citrinos sultys
  • druskos, pipirų
  • 1 šviežio rozmarino šakelė arba šaukštelis džiovintų rozmarinų
  • 16 alyvuogių be kauliukų

Sudėkite kopūsto žiedynėlius į garpuodį ir garinkite, kol gerai įkais, bet išliks tvirti ir žali. Į plaktuvą arba virtuvinį kombainą sudėkite avokado minkštimą, česnako skilteles, supilkite citrinos sultis, įberkite druskos, pipirų ir sutrinkite į vienalytę tyrę. Rūpestingai sumaišykite visus komponentus, kad kopūstai pasidengtų padažu. Sudėkite kopūstus į serviravimo indą, apibarstykite smulkintais rozmarinais ir papuoškite alyvuogėmis. Skanaus!

Parašykite komentarą

Filed under Pietūs, Receptai, Užkandžiai

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s